Banca Transilvania își menține poziția în topul mondial al brandurilor bancare

Conform raportului Brand Finance Banking 500 din martie 2025, Banca Transilvania și-a consolidat poziția în clasamentul global al celor mai puternice branduri bancare, menținându-se pe locul al treilea, cu un scor al indicelui de putere a brandului (BSI) de 95,3 din 100. Această performanță remarcabilă reflectă o creștere de 3 puncte față de anul anterior, evidențiind angajamentul continuu al băncii față de inovație și satisfacția clienților. Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut cu 39%, ajungând la 955 milioane de dolari americani, ceea ce a determinat o ascensiune de 27 de poziții în clasamentul general, situându-se acum pe locul 225.

Această evoluție pozitivă este rezultatul unor investiții strategice, îmbunătățirii relațiilor cu clienții și unui accent puternic pe transformarea digitală, inclusiv integrarea inteligenței artificiale în procesele și comunicarea cu clienții. Începând cu 2025, Banca Transilvania a devenit prima bancă românească care a implementat inteligența artificială în aceste domenii, consolidându-și astfel poziția de lider pe piață.

Mihai Bogdan, Managing Director al Brand Finance România, a subliniat că poziționarea Băncii Transilvania ca al treilea cel mai puternic brand bancar din lume demonstrează capacitatea brandurilor locale de a concura cu succes la nivel internațional prin construirea unor relații solide cu clienții și investiții constante în inovație.

Alături de Banca Transilvania, alte două bănci românești, BCR și BRD, au înregistrat creșteri semnificative ale valorii brandului, consolidând astfel competitivitatea sectorului bancar românesc pe plan internațional.

Surse informații: www.brandfinance.com, www.bancatransilvania.ro
Surse imagini: Banca Transilvania ​

Mădălin I.
Mădălin I.
Articole: 158

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *